Prodajno mesto
Prodajno mesto (angl. Point of Sale) označuje mesto, kjer se izvršuje in zaključi prodaja. Iz stališča strank govorimo tudi o mestu nakupa (angl. Point of Purchase). Klasično prodajno mesto je prodajni prostor oz. poslovni prostor trgovca na drobno, kjer je stranka v neposrednem stiku z blagom. Da bi stranke zapeljali v impulzivno nakupovanje, na prodajnem mestu izvajajo različne oblike pospeševanja prodaje. Poleg tipičnih oglasnih sredstev k temu spadajo tudi svetovanja s strani prodajalca.
Za številne nakupe se odločimo šele na prodajnem mestu, zato sta njegova ureditev in predstavitev blaga zelo pomembna tako za trgovca kot tudi za proizvajalca izdelkov. Pogosto poskušajo proizvajalci ravno v povezavi s predstavitvijo blaga izboljšati prodajo s pomočjo posebnih oglasnih sredstev. Tipični primer za to je uporaba displejev.
Ker postaja položaj spletnega trgovanja vedno močnejši, se prodajna mesta sedaj vedno bolj prestavljajo v stanovanja oz. zasebna območja strank.