Digitalno oglaševanje

Pojem digitalno oglaševanje (angl. Digital Signage) zajema digitalno označevanje in se nanaša na uporabo digitalnih medijev v javnem prostoru. Tehnično gledano se to oglaševanje praviloma izvaja na velikih zaslonih in projektorjih. Digitalno oglaševanje se uporablja predvsem na zelo obiskanih mestih in prometnih vozliščih, kot so javni prostori, železniške postaje ali letališča. Poleg tega so ustrezni ukrepi primerni tudi za uporabo v trgovinah ali poslovnih prostorih in služijo dodatni informacijski ponudbi ali namenom oglaševanja. Primer za to je zaslon v knjigarni na železniški postaji, ki izmenično prikazuje informacije o voznih redih, novice in reklame o knjižnih uspešnicah.

 
Velika prednost digitalnega oglaševanja je dinamika: predstavljene vsebine lahko kadarkoli zamenjamo oz. prilagodimo. Tako lahko na primer ob različnih časih predstavimo različne prikaze ali celo oglaševalske vložke, ki so prilagojeni ciljni skupini. Primer: na letališču na zaslonih v zgodnjih jutranjih urah naprej prikazujejo oglase za turiste, kasneje pa ponudbe, ki se nanašajo na potrebe poslovnežev. Isti monitor lahko po potrebi uporabljajo tudi kot kažipot ali za prikaz zamud letal.
Close menu
Na vrh strani